Реалізація інклюзивної освіти у 2022/2023 навчальному році
|
№п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|
1. |
Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами. |
Постійно |
Гладка Г.В. |
|
2. |
Формування банку даних вчителів, які навчатимуть дітей з особливими освітніми потребами. |
Постійно |
Бойко Г.О |
|
3. |
Інструктивно-методичні наради практичного спрямування «Особливості взаємодії з дітьми з ООП». |
Вересень, жовтень |
Власенко А.О. |
|
4. |
Інформаційно-роз`яснювальна робота щодо формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей з особливими освітніми потребами |
Жовтень Листопад |
Кл.керівники, вчителі-учителі-предметники |
|
5. |
Систематизація роботи психологічної служби, учасників педагогічного процесу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. |
Протягом року |
Адміністрація |
|
6. |
Проведення виховних годин до Міжнародного дня толерантності. |
Листопад |
Класні керівники |
|
7. |
Круглий стіл «Інклюзивна освіта – шляхи ефективної взаємодії». |
Січень |
Бойко Г.О. |
|
8. |
Засідання методичної ради школи «Критерії оцінювання в інклюзивних класах» |
Грудень |
Бойко Г.О вчителі-предметники |
|
9. |
Інструктивно-методична нарада: «Запровадження політики взаєморозуміння всіх учасників освітнього процесу». |
Лютий |
Бойко Г.О. Чепель Д.С. |
|
10. |
Виступ на батьківських зборах: «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами». |
Квітень |
Адміністрація |
|
11. |
Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами. |
Протягом року |
Вчителі, асистенти вчителів |
|
12. |
Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами (при наявності). |
До 30.05 |
Бойко Г.О |
|
13. |
Моніторинг навчального поступу учнів з ООП з метою визначення та уточнення індивідуальних навчальних планів, індивідуальних програм розвитку |
Протягом року |
Класні керівники |
|
14. |
Вивчення системи організації інклюзивного навчання в закладі освіти |
Протягом року |
Бойко ГО.. Вчителі-предметники Асистенти вчителя |
|
15. |
Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання |
Протягом року |
Вчителі-предметники Асистенти вчителя |
|
16. |
Визначення та проведення корекційної роботи з учнями |
Протягом року |
Чепель Д.С. |
|
17. |
Розробка методичних напрацювань щодо реалізації освітнього процесу в інклюзивному класі |
Січень - березень |
Адміністрація |
|
18. |
Робота над наповненням ресурсної кімнати дидактичними матеріалами |
Протягом року |
Адміністрація |
|
19. |
Робота методичного об’єднання асистентів учителів та вчителів, які працюють в інклюзивних класах |
Протягом року |
Бойко Г.О. |



