A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЗОЛОТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5
Гірської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області

Практичні рішення дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами

Дата: 26.08.2022 19:47
Кількість переглядів: 47

1. Підготуйте батьків до дистанційного навчання .                  

Проведіть опитування серед батьків: як вони ставляться до дистанційного формату навчання.

Проаналізуйте всі за і проти, визначте, що варто говорити, а що – ні.

2. Навчіть учнів і батьків знімати стрес та напругу.

Важливим є етап створення сталого для дітей режиму дня. Батькам варто використовувати терапевтичні техніки для зниження стресу. Добре працює метод «вистрибай» свій гнів. Але варто пам’ятати, що кожній дитині підходить щось своє. Універсальний метод, який підходить майже всім – глибоке дихання.

3. Створити набір комунікаційних карток.

Обов’язковими зробіть картки «Так», «Ні», «Привіт», «Бувай», знак питання, якщо дитина щось не зрозуміла, знак паузи, якщо комусь потрібна перерва під час уроку. Ці картки допомагають висловлювати свою думку дітям, а особливо дітям з комплексними порушеннями. Для тих, кому складно працювати з картками можна використовувати м’ячі «зелений» - так, «червоний» - ні.

4. Зберігайте чітку структуру уроку та дня.

В онлайн форматі намагайтеся втілювати те стале і постійне, що було у класі за очного навчання. Кожне заняття має ритуал початку і закінчення – це стала структура, яка дає змогу учням налаштуватися на певний урок і розуміти його складові.

5. Поєднуйте синхронний та асинхронний підходи

Ще на стадії планування дистанційного навчання важливо зрозуміти, які уроки краще проводити в живому онлайн-форматі, а на які краще  записати чи змонтувати відео. Плануйте спільні заняття з батьками, але обов’язково діліться отриманими результатами з іншими учасниками освітнього процесу.

6. Одразу забирайте те, що не працює

Залучайте до співпраці асистента  учителя. Коли учитель пояснює завдання чи матеріал уроку, асистент – слідкує за мікрофонами учнів, модерує увесь процес. Запитувати краще персонально, називаючи конкретну дитину на ім’я, це має кращий результат, ніж запитання до всіх.

Звертайте увагу і суворо стежте за дотриманням батьками правила: робити разом з дитиною, а не замість неї. Якщо помічаєте порушення правила – не соромтесь говорити про це батькам.

7. Відводьте час для неформального спілкування.

Оскільки учням варто спілкуватися, ділитися враженнями, а школа є не лише осередком для проведення уроків – організовуйте своєрідні BlaBla times чи dance times, що зробить уроки більш емоційними.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора