7 корисних лайфхаків учителю інклюзивного класу
Дата: 26.08.2022 19:42
Кількість переглядів: 50
Командна робота на усіх рівнях. Головне завдання – адаптація дитини з ООП у школі. Активне залучення всіх учасників освітнього процесу до розробки індивідуального освітнього маршруту.
Різноманіття є нормою. Учитель – зв’язна ланка між учнями та одне з основних джерел інформації про особливості учня-однокласника. Діти мають навчатися разом, незалежно від відмінностей, що існують між ними.
Сильні сторони – шлях до успіху. Засвоєння знань не є головною метою. Уміння та здатність використовувати знання та створювати нове породжує креативність. Увагу акцентувати краще на тому, що добре вдається кожному учню.
Паспорт комунікації. Прописуйте від імені дитини всі її інтереси, здібності, хобі, що не подобається та як зручно комуні кувати. Доречним стане порт фоліо з фіксацією досягнень, яке допоможе простежувати особисту динаміку розвитку.
Скаффолдинг – ефективна практика. Створення ситуації успіху. Варто давати учневі можливість робити те що йому/їй цікаво. Це в свою чергу сприятиме поліпшенню мотивації до здобуття нових знань. Скаффолдинг – це процес, який дає можливість дитині розв’язати проблему, виконати завдання, або досягти цілей, які знаходяться за межами її індивідуальних зусиль чи можливостей.
Види підтримки:
-
Вербальна – може бути прямою і непрямою
-
Підказки через міміку, жести, вказівки, рухи тіла
-
Фізична підтримка
-
Моделювання – демонстрація виконання завдань
-
Візуальний стимул – картинки, піктограми, символи
-
Маніпуляція символами – розташування об’єктів у певному порядку