A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЗОЛОТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5
Гірської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області

Програма «Школа молодого вчителя»

Дата: 27.09.2021 18:13
Кількість переглядів: 57

Програма «Школа молодого вчителя»

№ п/п

    Тема

Зміст

Форми та методи

Відповідальні

1

Загальні засади організації навчання в школі

1.1. Нормативно-правова база: Закони України « Про освіту», « Про загальну середню освіту», Положення про навчально-виховний заклад системи освіти, Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи тощо.

1.2. Статут школи, правила внутрішнього трудового розпорядку, техніка безпеки в навчальному закладі.

Бесіда, інструктаж

Адміністрація школи

2

Організація навчально-виховного процесу з предмета

2.1. Структура навчальної програми з предмета.

2.2. Календарно-тематичне планування.

2.3.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

2.4. Ведення шкільної документації з предмета

Практичне заняття

Керівник школи молодого вчителя, адміністрація закладу.

3

Процес навчання

3.1.Структура процесу навчання.

3.2. Компоненти навчання.

3.3.Принципи та правила навчання.

3.4. Функції навчання.

3.5. Етапи навчального процесу.

3.6. Рушійні сили навчання

Теоретичний семінар

Керівник ШМО

4

Пізнавальна діяльність школярів

4.1. Психологічні особливості пізнавальної діяльності школярів.

4.2. Способи формування пізнавального інтересу учнів.

4.3. Мотиви навчання.

Семінар-тренінг

Керівники МО, заст.директора з НВР

5

Методи навчання

5.1.Суть і функції методів навчання.     

5.2. Класифікація методів навчання.    

5.3. Словесні методи навчання.                  

5.4. Наочні методи навчання                     

5.5. Практичні методи навчання.                  

5.6. Логічні методи навчання.                  

5.7. Методи контролю знань учнів                

5.8. Ігрові методи навчання

5.9 Методи самоуправління НВП

Семінар-практикум

Керівник школи молодого вчителя, вчителі-наставники.

6

Форми навчання учнів

6.1.Урок  головна форма організації НВП. 

6.2. Функції уроку. Мета уроку.

6.3.Типи уроків

6.4.Вимоги до сучасного уроку 

6.5. Конструювання уроку за метою, дидактичними завданнями та змістом навчального матеріалу. 

6.6. Вибір методів навчання

6.7. Відкритий урок: особливості підготовки та проведення.           

6.8. Аналіз і самоаналіз проведеного уроку     

6.9. Інші форми навчання: екскурсії, семінари, факультативи тощо.

6.10. Нетрадиційні форми навчальних занять

Теоретичний семінар. Практичне заняття.

Відкриті уроки молодих вчителів та їх обговорення. Семінар-практикум

Адміністрація, керівник школи молодого вчителя, вчителі-наставники.

7

Виховання учнів у школі

7.1. Суть і зміст процесу виховання.   

7.2. Форми та види виховних заходів.     

7.3. Методи виховання учнів.                          

7.4. Національно-патріотичний характер виховання. 

7.5. Критерії вихованості особистості

7.6. Особистісно зорієнтоване виховання школярів

Проблемний семінар

Керівники МО

8

Роль учителя в НВП

8.1.Особистість учителя як чинник навчання. 8.2.Вимоги до вчителя. 8.3.Програма самореалізації вчителя

Конференція

 керівник школи молодого вчителя

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора