A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЗОЛОТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5
Гірської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ  МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Дата: 12.10.2021 13:54
Кількість переглядів: 165

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ  МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

Індивідуальний план стажування складає молодий вчитель під безпосереднім керівництвом педагога-наставника, призначеного керівником на період першого року роботи в школі. План затверджується директором школи або його заступником з НВР.

  1. Навчальна робота:
  • ознайомитися з правилами внутрішнього розпорядку;
  • ознайомитися з навчально-методичною базою кабінету;
  • ознайомитися з перспективним та поточним плануванням роботи школи;
  • детально ознайомитися з навчальною програмою з предмета та пояснювальною запискою до неї;
  • ознайомитися з вимогами до ведення шкільної документації;
  • брати участь у плануванні роботи школи;
  • спланувати навчально-виховну та позакласну роботу з предмета;
  • підготувати тексти диференційованих завдань, контрольних, практичних, лабораторних робіт.;
  • виготовити наочні посібники( вказати).
  1. Виховна робота:
  • ознайомитися зі змістом та формами позакласної виховної роботи, вимогами до планування;
  • ознайомитися з календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік;
  • освоїти оірєнтовнц програму вивчення індивідуальних особливостей учнів;
  • скласти план виховної роботи класного керівника;
  • вивчити особовий склад учнів класу, їхні індивідуальні особливості;
  • налаштувати зв’язок з батьками учнів;
  • провести класні години за визначеною тематикою;
  • провести інформаційні години;
  • підготувати і провести батьківські збори за визначеною тематикою;
  • написати психолого-педагогічну характеристику класного колективу.
  1. Методична робота:  
  • брати активну участь у районних та шкільних методичних заходах та в роботі школи молодого вчителя;
  • ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану-конспекту уроку;
  • ознайомитися зі схемами аналізу та самоаналізу уроку, виховного заходу;
  • ознайомитися з методичною літературою з фаху, яка є в шкільній бібліотеці, кабінеті;
  • вивчити картотеку ППД з предмета;
  • вивчити досвід роботи наставника;
  • відвідати уроки ( вказати);
  • провести відкриті уроки ( вказати);
  • працювати над створенням власної картотеки літератури з предмета;
  • зробити зріз знань учнів, розробити план корекції знань.
  1. Громадська робота:
  • підготувати і провести бесіди, лекції та інші заходи ( вказати);
  • брати активну участь у роботі молодіжних організацій школи;
  • виконувати доручення адміістарції, педагогічного колективу.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора