ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Дата: 12.10.2021 13:54
Кількість переглядів: 165
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПЛАНУ РОБОТИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Індивідуальний план стажування складає молодий вчитель під безпосереднім керівництвом педагога-наставника, призначеного керівником на період першого року роботи в школі. План затверджується директором школи або його заступником з НВР.
- Навчальна робота:
- ознайомитися з правилами внутрішнього розпорядку;
- ознайомитися з навчально-методичною базою кабінету;
- ознайомитися з перспективним та поточним плануванням роботи школи;
- детально ознайомитися з навчальною програмою з предмета та пояснювальною запискою до неї;
- ознайомитися з вимогами до ведення шкільної документації;
- брати участь у плануванні роботи школи;
- спланувати навчально-виховну та позакласну роботу з предмета;
- підготувати тексти диференційованих завдань, контрольних, практичних, лабораторних робіт.;
- виготовити наочні посібники( вказати).
- Виховна робота:
- ознайомитися зі змістом та формами позакласної виховної роботи, вимогами до планування;
- ознайомитися з календарем знаменних та пам’ятних дат на навчальний рік;
- освоїти оірєнтовнц програму вивчення індивідуальних особливостей учнів;
- скласти план виховної роботи класного керівника;
- вивчити особовий склад учнів класу, їхні індивідуальні особливості;
- налаштувати зв’язок з батьками учнів;
- провести класні години за визначеною тематикою;
- провести інформаційні години;
- підготувати і провести батьківські збори за визначеною тематикою;
- написати психолого-педагогічну характеристику класного колективу.
- Методична робота:
- брати активну участь у районних та шкільних методичних заходах та в роботі школи молодого вчителя;
- ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану-конспекту уроку;
- ознайомитися зі схемами аналізу та самоаналізу уроку, виховного заходу;
- ознайомитися з методичною літературою з фаху, яка є в шкільній бібліотеці, кабінеті;
- вивчити картотеку ППД з предмета;
- вивчити досвід роботи наставника;
- відвідати уроки ( вказати);
- провести відкриті уроки ( вказати);
- працювати над створенням власної картотеки літератури з предмета;
- зробити зріз знань учнів, розробити план корекції знань.
- Громадська робота:
- підготувати і провести бесіди, лекції та інші заходи ( вказати);
- брати активну участь у роботі молодіжних організацій школи;
- виконувати доручення адміістарції, педагогічного колективу.