План роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу в 2021-2022 н.р.
План роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу в 2021-2022 н.р.
І ЗАСІДАННЯ (ВЕРЕСЕНЬ 2021 р.)
Організація навчально-виховного процесу
у 2021/2022 навчальному році
№ |
Тематика засідань |
Відповідальний |
1. |
Аналіз роботи ШМО за 2020/2021 навч.р. Корегування планів роботи на 2021/2022 навчальний рік. |
Самболя Н.В. |
2. |
Вивчення особливостей викладання предметів природничо - математичного циклу у 2021/2022 навч.р. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків. |
Заступниця директорки з НВР Бойко Г.О. |
3. |
Аналіз результатів діагностичних контрольних робіт, організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. |
Стиран Н.В. |
4. |
Погодження календарно- тематичних планів з предметів природничо-математичного циклу. |
Самболя Н.В. |
ІІ ЗАСІДАННЯ (Грудень 2021 р.)
Засідання круглого столу «Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
№ |
Тематика засідань |
Відповідальний |
1 |
Інноваційні технології навчання у сучасній школі |
Заступниця директорки з ВР Дунько Л.М. |
2 |
Майстер-клас. «Я роблю так це» |
Новикова Р.А. |
3 |
Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів природничо-математичного циклу через використання дистанційних технологій. |
Бабич О.В. |
4 |
Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня. Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі. |
Кучер А.П. |
ІІІ ЗАСІДАННЯ (ЛЮТИЙ 2022 р.)
Педагогічні обговорення «Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів»
№ |
Тематика засідань |
Відповідальний |
1. |
Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків) як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти. |
Придорожко Ю.А. |
2. |
Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів природничо-математичного циклу |
Шумська Т.П. |
3. |
Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості учня. |
Придорожко Ю.А. |
4. |
Мастер-клас ,,Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках математики” |
Стиран Н.В. |
ІV ЗАСІДАННЯ (травень 2022 р.)
Інформаційна скринька «Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу
за 2021-2022 навчальний рік»
№ |
Тематика засідань |
Відповідальний |
1. |
Аналіз виконання навчальних програм членами шкільного методичного об´єднання |
Директорка школи Бабак О.М. |
2. |
Творча майстерня вчителя «Наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання» (з досвіду роботи) |
Самболя Н.В. |
3. |
Звіт вчителів ШМО природничо-математичного циклу самоосвітню діяльність за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями) |
Всі члени методичного об’єднання |
4. |
Вироблення рекомендацій до плану роботи МО природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік |
Всі члени методичного об’єднання |