A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ЗОЛОТІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5
Гірської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області

План роботи методичної ради на 2021-2022 навчальний рік

Дата: 28.08.2021 09:00
Кількість переглядів: 127

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ЗОЛОТІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №5 на 2021-2022 навчальний рік

 

I. Загальні положення і основні завдання МР школи.

Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

II. Головна мета діяльності методичної ради:

  • вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;
  • визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;
  • аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;
  • експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз  і вироблення пропозицій щодо  впровадження у НВП;
  • вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;
  • організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);
  • організація проєктно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.

III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:

  • підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;
  • прогнозування розвитку навчального закладу;
  • упровадження інноваційних освітніх технологій;
  • визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;
  • розробка змісту, форм і технологій виховання школярів, створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів

Основні завдання методичної ради на 2021– 2022 н. р. :

  • забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
  • створити належні умови для адаптації до навчання в початковій школі 1-го класу , в основній школі учням 5-го класу.
  • продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчанняяк засобу формування тарозвитку професійної компетентності.
  • створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.
  • забезпечити якісну підготовку та проведення ДПА.
  • забезпечити участь учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах ї їх перемогу.
  • забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.
  • забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.
  • продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

 

1. Організаційні заходи:

1.1. Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд планів,програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження).

1.2. Координувати діяльність методичних підрозділів школи.

1.3. Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання.

1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації навчально-виховного процесу, інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.

1.5.Організовувати самоосвітню роботу педагогів.

1.6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної та іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в школі та роботі педагога.

1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів, здійснюваних у школі.

1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів школи, впровадження його у практику роботи педколективу.

1.9.Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.

Періодичність засідань методичної ради – один раз на два місяці.

Склад науково-методичної ради школи:

  • Голова ради – Бабак Олена Михайлівна , директор школи
  • Члени науково-методичної ради школи:
  • Бойко Галина Олексіївна заступник директора з НВР;
  • Дунько Лариса Миколаївна – заступник директора з виховної роботи;
  • Чепель Діана Сергіївна – практичний психолог;
  • Кравченко Юлія Миколаївна  – голова М/О вчителів гуманітарно-філологічного циклу ;
  • Самболя Наталія Володимірівна– голова М/О вчителів математично- природничних дисциплін;
  • Маркіна Олена Олегівна - голова М/О класних керівників;
  • Лісова Наталія Єгорівна – голова М/О вчителів початкових класів;
  • Єремєєва Галина Олександрівна – завідувачка Золотівською філією І-ІІ ст. №7
  • Павловська Валентина Іванівна – секретар методичної ради.

 

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

Зміст роботи Дата Відповідальні

Провести засідання методичної ради:

Засідання  І

1.Про основні напрямки методичної робо­ти і затвердження плану роботи методичної ради на 2021- 2022 н. р.

Про організацію роботи над:

  • Концептуальними засадами реформування середньої освіти;
  • єдиною науково-методичною проблемою:

«Формування конкурентоспроможної особистості засобами інноваційних технологій, розвиток особистості вчителя й учня в умовах розбудови Нової української школи».

  • Затвердження планів роботи методичної ради, методичних об’єднань.

2.Опрацювання нормативно-правових документів:

  • КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ;
  • інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2021– 2022 н. р.;
  • організація навчально-виховного процесу у початковій школі у зв’язку з впровадженням НУШ;

3.Атестація членів педагогічного колективу у 2022 р.

  • Корегування плану курсової перепідготовки вчителів та вихователів, що атестуватимуться у 2021-2022 навчальному році.

4.Підготовка та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

5.Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

вересень

заступники

директора,

керівники м/о

Засідання  ІІ

Розвиток професійної компетентності педагогів в умовах оновлення змісту освіти.

1.Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога:

  • самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку». 
  • про методики та технології роботи з дітьми з особливими потребами.
  • про проведення фестивалю педмайстерності «Мій кращий урок»..

2. Підготовка учнів до участі районних олімпіадах, конкурсах учнівських робіт МАН.

3. Про хід атестації вчителів у 2021-2022 навчальному році.

4. Підсумки та аналіз роботи  формування правового  освітнього простору та правових компетенцій учнів.

листопад

заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

Засідання  ІІІ

1. Підсумки науково-теоретичної та методичної роботи педагогічного колективу за І семестр.

2. Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр, результати участі в предметних олімпіадах.

3.Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів у МАН.

4.Заходи з управління самоосвітою педагогів:

  • використання метода портфоліо у навчальній та методичній роботі як засобу самоорганізації та самоконтролю розвитку компетентної особистості.
  • критерії оцінки творчої активності та професійної компетентності педагога.

5. Поповнення банку даних про досягнення психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.

6. Опрацювання нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

січень

заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

Засідання  ІV

Психолого-педагогічний вернісаж ідей «Від творчого педагога – до творчого учня»

1.Презентаційний звіт керівників МО про результати творчої педагогічної діяльності вчителів.

2.Виставка «Перлини професійної майстерності». Презентація проєктів вчителів, які атестуються.

3.Про підсумки участі учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, інтелектуальних турнірах, конкурсах.

4. Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка до проведення державної підсумкової атестації, ЗНО.

березень

заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

Засідання  V

 1.Звіт шкільних методичних об’єднань щодо реалізації планів роботи й роботи над методичною проблемою школи (інформація керівників  методичних об’єднань).

2. Про планування методичної роботи на наступний навчальний рік. 

  • Обговорення пропозицій щодо організації науково-теоретичної та методичної роботи та створення робочої групи по плануванню роботи на новий  навчальний рік.

3. Вироблення і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи школи в 2022/2023 навчальному році.

травень

заступники директора,

голова методичної ради,

голови МО

Регулярно проводити інструктивно-методичні наради по питанню організації навчально-виховного процесу.    1 раз на тиждень  ЗНВР

Координувати роботу предметних методичних об’єднань.

Підпорядковувати їх роботу по рішенню проблемних питань, над якими працює педколектив школи.

Протягом року Члени ради
Надавати допомогу в плануванні роботи методичних об’єднань. До 06.09. ЗНВР
Продовжити роботу консультаційного пункту при шкільному методкабінеті з метою надання індивідуальної методичної допомоги. Щотижня  ЗНВР
Спланувати роботу семінарів, які будуть проведені в навчальному році. До 01.09. ЗНВР
Систематично опрацьовувати методичні листи, рекомендації, накази відділу освіти по питаннях удосконалення методичної і навчально-виховної роботи з послідуючим обговоренням на засіданнях методичних об’єднань. 1 раз на    місяць ЗНВР
Обговорити зміст завдань для шкільних олімпіад, текстів для контрольних робіт з основних предметів      Протягом року Методична рада
Організувати роботу з молодими вчителями. Практикувати систему наставництва Протягом року ЗНВР

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора